جستجو کردن

قیمت پتو چیکا یک نفره + فروش مستقیم

قیمت پتو چیکا یک نفره با فروش مستقیم توسط مجموعه بزرگ کالای خواب امید انجام شده و دارای سایز های مختلف 220*160 در کارتن های 8تایی و 10تایی می باشد.

سپری کردن سرمای زمستان و در امان ماندن از سرماخوردگی با استفاده از پتو چیکا یک نفره میسر می گردد و این فصل را دلپذیرتر می کند.

وجود وسیله ای مانند یک پتوی با کیفیت و مرغوب که از لطافت و نرمی مطلوبی برخوردار باشد باعث می شود بتوانید خوابی آرامبخش را در دمای متعادل تجربه کنید.

پتوهای یک نفره برند چیکا دارای ابعاد استانداردی هستند و به خوبی بر روی بدن شما قرار می گیرند و بدین ترتیب مانع از نفوذ سرما خواهند شد.

رنگ بندی هایی که برای تولید پتوهای چیکا در نظر گرفته می شود.

بسیار شاد و جذاب هستند به همین دلیل است که این محصولات طرفداران زیادی دارند.

مدل های مختلف پتو چیکا یک نفره مخصوص استفاده افراد نوجوان، کودک، جوان و بزرگسال هستند و این شرکت تنوع گسترده ای برای تولیدات خود قائل شده است.

این ویژگی سبب می شود که خانواده ها برای تهیه کالای خواب مورد نیاز خود به این برند مراجعه کنند و هر آنچه که نیاز داشته باشند بیابند و خریداری نمایند.

تنوع موجود در محصولات این شرکت به حدی گسترده است که با سلایق مختلف هماهنگ شده و افراد سخت پسند نیز می توانند از میان پتوهای چیکار گزینه مورد نظر خود را برگزینند.

ما در این مطلب قصد داریم ویژگی های پتوی برند چیکا را بیشتر شرح دهیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید پس با ما همراه باشید.

قیمت پتو چیکا یک نفره

پتو یک نفره برای مهمان چی بخرم؟

افرادی که در شهرهای دور از خانواده و اقوام زندگی می کنند معمولاً برای تکمیل کالای خواب خود نیاز به داشتن تعداد پتوهای بیشتری دارند.

معمولا انتخاب افراد برای خرید پتوی مهمان پتوی یک نفره است زیرا پتوهای یک نفره فضای کمتری را اشغال کرده و برای استفاده مهمان مناسب تر هستند.

قیمت پتو چیکا یک نفره یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته می شود.

شرکت چیکا تمام استانداردهای لازم را در روند تولید پتو رعایت نموده است و محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی ارائه می کند.

زیبایی این پتوها باعث می شود بسیار جذاب و چشمگیر به نظر برسند و خاطره خوشی را از مهمانی در ذهن افراد ثبت نمایند.

این پتو دارای ضخامت مناسبی است و به همین دلیل می توان از آن به عنوان زیرانداز نیز استفاده کرد.

بهره گیری از این محصول به عنوان زیرانداز باعث می شود نیازی به تهیه تشک های یک نفره مخصوص مهمان نیز نداشته باشید و از اشغال بیش از حد فضا جلوگیری کنید.

الیاف با کیفیت به کار گرفته شده در ساختار این پتو هیچگونه حساسیت پوستی برای انسان به وجود نیاورده و می توانید با خیال راحت آنها را در اختیار مهمان ها قرار دهید.

بنابراین اگر به دنبال خرید کالای خواب مهمان و قصد دارید این عملیات را با صرفه اقتصادی انجام دهید به شما پتو چیکا یکنفره را پیشنهاد می دهیم.

قیمت پتو چیکا

علت شهرت پتوهای چیکا

پتو چیکا یک نفره شهرت بسیاری در میان مردم پیدا کرده و علت این محبوبیت در درجه اول کیفیت این پتو است.

شرکت چیکا اصل تنوع در محصولات تولید شده را به خوبی رعایت نموده و انتخاب را برای مشتریان خود آسان کرده است.

این برند ایرانی محصولات خود را با استفاده از ماشین آلات بافندگی پیشرفته تولید می کند و به این ترتیب بافت یک دستی را برای این پتوها رقم می زند.

طرح های موجود در محصولات این شرکت به صورت واضح و در ظرافت کامل قابل مشاهده هستند و انسجام الیاف موجود در این پتو باعث شده است این طرح ها به خوبی به چشم بیایند.

پتوهای چیکا به صورت یک لایه و دو لایه تولید می شوند که هر کدام برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

این ویژگی بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است و باعث می شود افراد برای موقعیت های مختلف و شرایط گوناگون اقدام به انتخاب محصولی مناسب نمایند.

کیفیت و تنوع پتو چیکا یک نفره به حدی است که این شرکت موفق به انجام صادرات برای محصولات خود شده و شهرت قابل قبولی نیز در خارج از کشور به دست آورده است.

فروش مستقیم پتو چیکا

مدل های جدید پتو چیکا در بازار

کارخانه چیکا که در زمینه تولید پتو فعالیت دارد مدل های متنوعی از انواع پتو از جمله پتو چیکا یک نفره را تولید می کند که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین مدل های پتو تولید شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت:

  • پتو چیکا یک نفره:
  • این محصول به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین کالای تولید شده توسط شرکت چیکا شناخته می شود که از الیاف پلی استر برای ساخت آن استفاده شده است.
  • ابعاد این پتو 160 در 220 سانتی متر در نظر گرفته شده است که به خوبی برای تخت قرار گرفته و می توان از آن به عنوان روتختی نیز بهره گرفت.
  • پتو چیکا دو نفره:
  • این محصول نیز که تولید داخل کشور است در بازارهای داخلی و خارجی غوغا کرده و بسیاری از مشتریان برای خرید مجدد آن اقدام نموده اند.
  • پتوی قلبی:
  • یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل های پتو چیکا مدل قلبی است که برای استفاده روزمره مناسب است.
  • این پتو که به عنوان پتو ژله ای نیز شناخته می شود جنس نرم و لطیفی دارد و به خوبی بر روی بدن فیکس می شود.
  • همچنین می توان از این پتو برای مسافرت نیز بهره گیری کرد و از آنجا که فضای کمی اشغال می کند جهت استفاده به عنوان روانداز در سفر بهترین گزینه محسوب می شود.

قیمت فروش پتو چیکا یک نفره

اصلی ترین قیمت پتو چیکا یک نفره

قیمت پتو چیکا یک نفره در بازار امروز متفاوت است و فروشندگان مختلف با توجه به شرایطی که دارند بهای این محصول را در بازه های گوناگونی ارائه می دهند.

یکی از فاکتورهای تعیین قیمت برای فروشندگان این است که محصول را از فروشنده اصلی خریده باشند یا نه.

در واقع خرید پتو از فروشنده اول که همان تولید کننده است باعث می شود هزینه ها به شدت کاهش پیدا کرده و خریدار قیمت واقعی محصول را بپردازد.

یکی از راه های اتصال به فروشنده اصلی یا همان تولید کننده این است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مربوط به کارخانه اصلی ترین قیمت را ببینید و سپس برای خرید اقدام کنید.

انجام این عمل باعث می شود صرفه جویی قابل توجهی در وقت خود نیز داشته باشید.

زیرا دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و از گشت و گذار در میان فروشگاه های مختلف راحت خواهید شد.

به عبارتی شما می توانید با انجام چند کلیک ساده انواع محصولات جدید و به روز را مشاهده کنید و از قیمت آنلاین آنها اطلاع پیدا نمایید.

همچنین شماره تلفن های قرار داده شده در سایت به شما کمک می کنند تا بتوانید با کارشناسان با تجربه ما در تماس باشید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *