جستجو کردن

قیمت فروش عمده پتو درسا دو نفره در مشهد

قیمت فروش عمده پتو درسا دو نفره در مشهد از جمله محصولات برند موجود در بازار امروز است که توجه خریداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

پتوهای با کیفیت تولید شده توسط این برند تمام آنچه از یک پتوی همه چیز تمام انتظار دارید را ارائه می دهند و با ضخامت و لطافتی بی نظیر گرمای مطبوعی را به ارمغان می آورند.

شرکت درسا محصولات خود را به صورت جزئی و عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد و انواع پتوهای یک نفره و دو نفره را تولید می کند.

تنوع محصولات این شرکت در حد وسیعی بوده و با استفاده از طرح های مدرن توانسته است نظرات مثبت خریداران را به همراه داشته باشد.

قیمت فروش عمده پتو درسا دونفره مدرن و مدل یک نفره آن بسیار منصفانه است و بدین ترتیب تمام اقشار جامعه می توانند نسبت خرید این محصول کم نظیر اقدام نموده و خاطره خوشی را از یک خرید لذت بخش تجربه کنند.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با جنس تاتوهای تولید شده توسط این شرکت و دیگر ویژگی های آنها و همچنین جدیدترین قیمت این محصولات آشنا کنیم.

قیمت فروش عمده پتو درسا دو نفره مشهد

ضخامت پتو درسا یک نفره و دو نفره

پتو درسا دو نفره مدرن و دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت از طریق به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند.

بنابراین می توان با اطمینان خاطر نسبت تهیه این پتوها اقدام کرد و نگرانی از بابت کم دوام بودن یا ضخامت نامتناسب در آنها نداشت.

از آنجا که روند تولید این محصولات به صورت استاندارد صورت می پذیرد شاهد وجود ضخامت مطلوب در پتوهای یک نفره و دو نفره این شرکت هستیم.

ضخامت این پتوها در حدی است که به راحتی گرمای مورد نیاز را برای بدن به ارمغان می آورند و علاوه بر آن سنگینی بیش از حد و ناراحت کننده ای را موجب نخواهند شد.

همچنین این پتوها دارای ضخامت بیش از اندازه ای نیستند و بدین ترتیب می توان آنها را توسط ماشین های لباسشویی بزرگ به راحتی شست.

همچنین امکان شستشوی دستی این پتوها نیز میسر بوده و این امر به راحتی امکان پذیر است.

این ویژگی ها به دلیل استفاده از الیاف جدید و فرآوری شده موجود در پرتو در دو نفره مدرن به وجود آمده اند و این محصولات را به جدیدترین نمونه های موجود در بازار مبدل نموده اند.

فروش عمده پتو درسا دو نفره

 

چرا برای تولید پتو از پلی استر استفاده می شود؟

ماده پلی استر موجود در الیاف پتو درسا دونفره مدرن مزایای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دوام بالا:

ماده پلی استر ماندگاری بالایی دارد و تحت تاثیر شرایط مختلف از جمله سرما و گرما وسایش تغییر شکل نمی دهد و حالت فیزیکی خود را تا مدت زمان زیادی حفظ می کند.

بنابراین پتوهای تهیه شده با استفاده از این ماده برای دراز مدت قابل استفاده خواهند بود و طول عمر زیادی دارند.

براق بودن:

اگر در بازار با پتوهای براق و زیبا مواجه شدید باید بدانید که الیاف آنها شامل ماده پلی استر است.

این پتوها دارای سطح براق و زیبایی هستند که تمام نظرها را به خود جلب می کنند.

 فرم پذیری:

پلی استر و الیاف تهیه شده از آن به راحتی فرم مورد نظر را می پذیرند و به شکل دلخواه در می آیند.

و پس از فرآوری آماده برای تولید محصول خواهند شد و به همین دلیل است که این ماده توسط تولید کنندگان پتو و الیاف مناسب برای آن انتخاب می گردد.

لطافت:

ترکیب پلی استر با دیگر الیاف مورد استفاده برای ساخت پتو باعث به وجود آمدن سطحی لطیف می گردد که آرامش دلپذیری را به فرد استفاده کننده منتقل می کند.

 ثبات رنگ:

میزان رنگ پذیری پلی استر در حد بالایی است و با توجه به اینکه ترکیبات شیمیایی موجود در آن می توانند به خوبی رنگ را در خود نگه دارند.

می توان گفت پتو درسا دو نفره مدرن به هیچ وجه شامل تغییر رنگ نخواهد شد.

قیمت فروش پتو درسا

نقش ابعاد استاندارد در فیکس شدن پتو بر روی تخت

همانطور که گفته شد پتو درسا دونفره مدرن با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید می شود و طراحی و اندازه گیری ابعاد آن به شیوه های استاندارد و جدید انجام می گردد.

متخصصین و مهندسین طراح این محصولات ابعاد آنها را به گونه ای تنظیم نموده اند.

که بتوان به راحتی این پتوها را بر روی تخت فیکس نموده و ظاهری مرتب و ظریف را به وجود آورد.

این موضوع برای کسانی که علاقه به داشتن اتاق خوابی مرتب و تخت خواب منظم دارند بسیار با اهمیت است و باعث شده است.

این اشخاص همیشه به دنبال تهیه پتوهای برند و پرسابقه باشند تا بدین ترتیب اطمینان لازم را از داشتن محصولی استاندارد با ابعاد متناسب کسب کنند.

پیش بینی و بررسی ابعاد تخت خواب های مختلف و خوشخواب های گوناگون دونفره و یک نفره موجب گشته است.

که پتوهای تولید شده توسط شرکت درسا در هنگام قرارگیری بر روی تخت خواب یا تشک تمام آن را بپوشانند و هیچ نقطه ای را خالی نگذارند.

همچنین این پتوها دارای وسعت بیش از اندازه ای نیستند که از اطراف تخت خواب به اطراف آویزان شده و منظره ناخوشایندی را به وجود بیاورند.

بنابراین اگر به دنبال پتوی زیبا و در عین حال دارای ابعاد استاندارد هستید پتو درسا دو نفره مدرن را به شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت پتو درسا عمده مشهد

پتو درسا دو نفره مدرن با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟

خرید و فروش پتو درسا دو نفره مدرن در بازار با قیمت های مشخص صورت می پذیرد و نظارت مستقیم تولید کننده را به دنبال دارد.

در واقع اگر شما با مراجعه به سایت و خرید از فروشنده اصلی اقدام به تهیه پتو می نمایید.

می توانید با اطمینان خاطر این مسیر را طی کنید زیرا تماس با فروشنده اصلی باعث می شود با افراد واسطه ارتباط نداشته باشید.

حذف واسطه ها در واقع از بالا رفتن قیمت پتو جلوگیری نموده و موجب می شود این محصول را با قیمت واقعی و اصلی خریداری کنید و در نتیجه کاهش هزینه ها را به دنبال داشته باشید.

ما اطلاعات کاملی را در مورد جدیدترین قیمت پتو درسا دو نفره مدرن داخل سایت قرار داده ایم که می توانید با انجام چند کلیک آنها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *