جستجو کردن

مرکز فروش تشک مسافرتی+لیست قیمت

مرکز فروش تشک مسافرتی از سال ها پیش در بازار شهرهای مختلف صورت می پذیرفته است، خرید تشک های مسافرتی با توجه به اسمی که دارند.

بهترین وسیله برای تامین شرایط استراحت در مسیر مسافرت محسوب می شوند.

یکی از نکات کلیدی در هنگام مسافرت این است که به محض احساس خستگی استراحت کوتاهی داشته باشید و سپس با تجدید قوا به مسیر خود ادامه دهید.

وجود کالای خواب مخصوص سفر می تواند شما را به این هدف برساند و بدین ترتیب استراحت مطلوب و مفیدی را خواهید داشت و از به وجود آمدن حوادث ناگوار و صدمات جبران ناپذیر جلوگیری می گردد.

این تشک ها با توجه به فضای کمی که اشغال می کنند می توانند به راحتی در محفظه ماشین قرار گرفته و مشکلی برای جایگیری دیگر وسایل به وجود نخواهند آورد.

استحکام و انسجام این محصول به حدی است که می تواند به راحتی وزن های سنگین را تحمل کند به گونه ای که تغییری در ساختار فیزیکی آن به وجود نیاید.

مسافرتی تنها در مسافرت استفاده نمی شود و می توان از آن برای کاربردهای دیگر نیز بهره گرفت.

به عنوان مثال با خرید چند عدد از این محصول می توانید رختخواب مورد نیاز برای مهمان را در خانه داشته باشید.

با توجه به اینکه این تشک ها به راحتی جمع و پهن می شوند نگرانی از بابت ایجاد خستگی در هنگام استفاده از آنها وجود نخواهد داشت.

چنانچه مایلید از ویژگی های این محصول بیشتر با خبر شوید و بهترین مرکز فروش تشک مسافرتی را بشناسید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مرکز فروش تشک مسافرتی

با تشک مسافرتی استخوان درد را کاهش دهید

خوابیدن بر روی یک تشک استاندارد که بتواند بهترین هماهنگی را با آناتومی بدن داشته باشد تاثیرات مثبت و شگفت انگیزی بر روی کاهش درد مفاصل و استخوان ها بر جای خواهد گذاشت.

خواب راحت تنها با استفاده از وسایل استاندارد و تجهیزات مناسب میسر می گردد.

تشک های مسافرتی می توانند در خانه یا بیرون از آن چنین شرایطی را به وجود بیاورند و از آنجا که دارای ساختار فشرده و ضخامت مطلوبی هستند.

درد استخوان را کاهش داده و خستگی را به طور کامل از تن به در می کنند.

این تشک ها می توانند قسمت های ناهموار بدن را پر کرده و از فشار آمدن به سایر نقاط و فرورفتگی ها جلوگیری نمایند و بدین ترتیب باعث انتشار وزن به صورت یکسان در سرتاسر بدن می گردند.

شما می توانید این تشک ها را بر روی زمین یا تخت خواب پهن نموده و از آن استفاده کنید.

با به کارگیری این تشک ها دیگر نیازی به استفاده از تشک اضافی نخواهید داشت و می توانید تجربه لذت بخشی از استراحت داشته باشید.

فروش تشک مسافرتی

ابعاد تشک مسافرتی تک نفره

تشک های مسافرتی تک نفره در ابعاد استانداردی تولید می شوند.

وجود ابعاد استاندارد در طراحی تشک باعث می شود افراد با هر قدی که دارند بتوانند به راحتی بر روی آنها قرار گرفته و خواب راحتی را تجربه نمایند.

یکی از ابعاد متداول برای ساخت این محصول اندازه 90 در 200 سانتی متر است که پوشش دهی مطلوبی را جهت استراحت برای افراد به ارمغان می آورد.

همچنین این اندازه ها تناسب بسیاری با تخت های یک نفره دارند و می توان از این تشک ها جهت تکمیل تخت خواب استفاده نمود و آنها را به طور کامل بر روی تخت فیکس کرد.

وزن این تشک ها زیاد نیست و فشار چندانی را به تخت خواب وارد نمی کنند و همین امر می تواند یکی از عوامل تعیین کننده قیمت فروش تشک مسافرتی نیز محسوب گردد.

ضخامت این تشک ها معمولا بین 5 تا 10 سانتی متر در نظر گرفته می شوند که این ضخامت می تواند نرمی و انعطاف پذیری لازم را برای افراد استفاده کننده با هر وزنی فراهم آورد.

اندازه های استاندارد این تشک باعث می شود بتوانید آن را در هر جایی به کار بگیرید زیرا این محصول دارای طراحی ظریفی است و می تواند به خوبی در کنار دیوار بخش های مختلف ساختمان یا در گوشه ها فیکس گردد.

مرکز فروش تشک

الیاف میانی مورد استفاده در تشک سفری

تشک های مسافرتی با استفاده از الیاف گوناگونی تولید می شوند که نوع این الیاف در قیمت فروش تشک مسافرتی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

از جمله مواد اولیه که تشکیل دهنده بخش های داخلی این تشک ها محسوب می شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الیاف مصنوعی:

الیاف مصنوعی یا همان مواد اولیه ای که از عناصر مختلف تشکیل شده اند و به حالت فشرده و متراکم در قسمت داخلی تشک استفاده شده اند باعث می شوند.

تشک دارای دوام زیادی بوده و به راحتی تحت تاثیر سایش و دیگر عوامل مخرب قرار نگیرد.

تشک هایی که با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شوند حالت فیزیکی خود را برای مدت زمان زیادی حفظ نموده و می توانند به خوبی از عهده تحمل وزن های زیاد بر بیایند.

 الیاف ترکیبی:

برخی از تشک های مسافرتی از طریق به کارگیری مواد اولیه مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر تولید می شوند.

انتخاب این مواد اولیه بر اساس کاربردی که برای محصول در نظر گرفته شده است انجام می گردد.

 الیاف ضد آلرژی:

یکی از پرطرفدارترین مدل های تشک مسافرتی تشکی است که از الیاف ضد آلرژی برای تولید آن استفاده شده است. این محصول محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد.

زیرا از بروز حساسیت های پوستی و بیماری های مختلف جلوگیری نموده و می تواند نگرانی را از بابت ایجاد آلرژی از بین ببرد.

لیست قیمت تشک مسافرتی

تشک مسافرتی خوش جنس و باکیفیت را از کجا بخریم؟

فروش تشک مسافرتی مرغوب و تعیین لیست قیمت آن با توجه به فاکتورهای مختلفی صورت می پذیرد که در نهایت در اختیار مشتریان و خریداران قرار خواهد گرفت.

یافتن فروشنده معتبر برای تهیه اجناس با کیفیت و دیدن تنوع های گسترده از تشک مسافرتی باعث می شود بتوانیم خریدی مقرون به صرفه و مناسب انجام دهید.

فروشندگان اصلی و معتبر محصولات خود را بدون واسطه عرضه می کنند و بدین ترتیب در کاهش هزینه های خریداران موثر هستند.

ارائه جدیدترین قیمت ها در مرکز فروش تشک مسافرتی معتبر صورت می پذیرد و خریداران می توانند با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

شما عزیزان نیز می توانید جهت دریافت اطلاعات کافی در مورد قیمت های به روز و لیست قیمت کامل انواع تشک مسافرتی به سایت مراجعه کرده و یا با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده ارتباط تلفنی با کارشناسان ما برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *