جستجو کردن

قیمت روبالشتی جدید+فروش عمده

قیمت روبالشتی جدید موضوعی بحث برانگیز است و افرادی که برای تغییر یا تکمیل دکوراسیون اتاق خواب و منزل خود اقدام می کنند به دنبال یافتن جدیدترین و مناسب ترین قیمت این محصول می گردند.

روبالشتی در واقع وسیله ای است که به عنوان یک لایه محافظ بر روی پنبه گیر بالش قرار می گیرد و از تشکیل شدن آن جلوگیری نموده و مانع از نفوذ گرد و غبار به الیاف داخلی می شود.

استفاده از روبالشتی باعث می شود ظاهر ساده بالشت ها چهره زیبایی به خود گرفته و تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون کل فضا بر جای بگذارند.

رو بالشتی باعث می شود طول عمر بالش افزایش پیدا کرده و در طی زمان نیاز به شستشوهای مکرر نداشته باشد و شما تنها با شستن این قطعه تمیزی را برای بالشت به ارمغان بیاورید.

این محصول پرکاربرد در طرح های متنوعی تولید می شود و دارای ابعاد استانداردی است و به همین دلیل است که می تواند با انواع بالشت های مختلف ست شده و به صورت فیکس شده بر روی آنها قرار بگیرد.

با به کارگیری روبالشتی با کیفیت و مرغوب می توانید خوابی راحت داشته باشید و ساعات لذت بخشی را برای کسب انرژی مجدد سپری کنید.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جنس این محصول و نحوه نظافت آن و همچنین قیمت روبالشتی جدید آشنا کنیم تا بتوانیم خرید خود را بدون نقص و کامل انجام دهید.

قیمت روبالشتی جدید

معرفی انواع روبالشتی تزئینی

بازار کالای خواب و سرویس روتختی در حال حاضر رونق بسیاری پیدا کرده است و با توجه به اینکه قیمت روبالشتی جدید و مدرن بسیار مقرون به صرفه است این محصول جایگاه ویژه ای در میان مردم یافته است.

برخی از رو بالشتی ها به عنوان اشیای تزیینی و جهت به کارگیری در دکوراسیون منزل بهره گیری می شوند.

در ادامه به معرفی جدیدترین و مدرن ترین مدل های روبالیستی که بسیار ترند شده اند خواهیم پرداخت تا شما بتوانید آشنایی بیشتری با مد روز در بازار داشته باشید:

  • مخمل:
  • یکی از مدل های جدید روبالشتی که به کارگیری آن از قدیم الایام رواج داشته رو بالشتی مخمل است که هیچگاه قدیمی نمی شود و استفاده از آن مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارد.
  • طرح دار:
  • وجود طرح های متنوع در روبالشتی باعث می شود امکان هماهنگ شدن آن با سایر اجزای موجود در فضا میسر گردد و به راحتی می توان این محصول را در اتاق های گوناگون مورد استفاده قرار داد.
  • ساده:
  • پارچه های به کار گرفته شده در ساختار روبالشتی که دارای طرح خاصی نیستند و تنها از یک رنگ ساده برای آنها بهره گیری شده است دارای استایل خاصی بوده و جهت کاربردهای مشخصی استفاده می شوند.
  • لازم به ذکر است که قیمت روبالشتی جدید ساده تفاوت چندانی با مدل های طرح دار ندارد و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
  • بنددار:
  • روبالشتی بنددار به راحتی باز و بسته می شود و در هنگام شستشو مجبور نیستید دردسرهای نصب دوباره آنها بر روی بالش را داشته باشید.
  • سنتی:
  • مدل های سنتی روبالشتی نیز از نمونه کارهای پرطرفدار هستند که در هر خانه ای موجودند.

فروش عمده روبالشی جدید

بهترین جنس روبالشتی جدید

امروزه تولید روبالشتی توسط تولید کنندگان مختلف در سطح کشور انجام می پذیرد که برای طی کردن این پروسه از الیاف مختلفی استفاده می گردد.

پارچه های مورد استفاده برای تولید روبالشتی می توانند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند.

و به عبارتی می توان گفت قیمت روبالشتی جدید که امروزه خرید و فروش می شود با توجه به بهای مواد اولیه و الیاف مورد استفاده سنجیده می شود.

از جمله الیافی که برای تولید روبالشی استفاده می شود می توان به الیاف طبیعی و مصنوعی اشاره کرد.

پنبه یکی از مواد پرکاربرد برای تهیه این محصول به شمار می رود و رو بالشتی هایی که در ساختار خود درصد مناسبی از گیاه پنبه داشته باشند.

گزینه مناسب تری محسوب شده و مورد توجه خریداران قرار خواهند گرفت.

پنبه تا حد زیادی از بروز حساسیت جلوگیری نموده و می تواند به خوبی رطوبت حاصل از تعریق را جذب کند.

برخی از پارچه های به کار گرفته شده برای تولید روباللشتی از جنس ابریشم هستند که لطافت زیادی را برای افراد استفاده کننده به ارمغان می آورند.

استفاده از الیاف مصنوعی نیز یک روش متداول برای تولید روبالشتی است که باعث می شود محصول مورد نظر براق و با دوام گردد.

شما از دیدار می توانید با توجه به شرایط موجود بهترین گزینه را انتخاب نموده و بازدهی حداکثر را از آنها دریافت کنید.

فروش روبالشتی جدید

آسان ترین روش دوخت روبالشتی

دوخت یک روبالشتی ساده و زیبا نیاز به داشتن مهارت آنچنانی ندارد و افرادی که بتوانند با چرخ خیاطی تا حد مقدماتی کارکنند نیز می توانند نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند.

در مرحله اول لازم است پارچه را در ابعاد دلخواه برش بزنید. یکی از ابعاد متداول برای دوخت رو بالشتی 60 * 90 سانتی متر است.

در مرحله بعد لازم است لبه های پارچه را تا بزنید و با به کارگیری نوارهای رنگی لبه های پارچه را به هم بدوزید.

این فرایند زیاد زمانبر نبوده و نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

اما اگر فرصت لازم برای انجام این کار را ندارید می توانید از رو بالشتی های آماده یا سرویس خواب حاضری استفاده کنید.

از آنجا که قیمت روبالشتی جدید در بازار زیاد بالا نیست می توانید به راحتی این محصول را سفارش داده و زمان را صرف دوختن رو بالشتی نکنید.

قیمت روبالشتی عمده

مناسب ترین قیمت روبالشتی جدید

قیمت روبالشتی جدید بسته به نوع آن و ابعاد هر کدام از آنها متفاوت است. به عنوان مثال رو بالشتی های مخمل قیمت بالاتری نسبت به رو بالشتی های دوخته شده با استفاده از پارچه تترون دارند.

همچنین رو بالشتی هایی که دارای ابعاد بیشتری هستند به علت به کارگیری مواد اولیه بیشتر بهای بالاتری نیز خواهند داشت.

نوسانات ارزی و فاصله جغرافیایی نیز از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت رو بالشتی محسوب می شوند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما از قیمت روبالشتی جدید مطلع شده و با سفارش این محصول آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *