جستجو کردن

فروش عمده پتو گوسفندی شادیلون + قیمت صادرات

فروش عمده پتو گوسفندی شادیلون در سال جاری بیشتر شده و خوشبختانه توانسته جایگاه خوبی در بین محصولات مشابه داخلی و خارجی پیدا کند.

از این رو حجم قیمت صادرات این محصول روز به روز در حال افزایش بوده و مجموعه بزرگ کالا خواب امید در صدد رایزنی با بسیاری از کشورها برای صادرات بیشتر این کالا می باشد.

خرید و فروش عمده پتو گوسفندی شادیلون همه روزه انجام شده و بابت این موضوع درخواست ها و تقاضاهای زیادی به سمت ما می آید.

قیمت روز پتو شادیلون

قیمت روز پتو شادیلون بدلیل نوسانات دلار که در یکی دو سال اخیر بیشتر شده امری طبیعی بوده و ما در تلاش هستیم که بتوانیم با نرخ و ثبات معقولی این محصول زیبا را به فروش برسانیم.

 

فروش عمده پتو گوسفندی شادیلون

پتو گوسفندی دو نفره

پتو گوسفندی دو نفره و یک نفره در حال حاضر با بهترین سطح کیفیت و قیمت در کالکشن زمستانه بازرگانی بزرگ مجموعه کالا خواب امید به فروش می رسد.

این محصول خاص و بروز پتو در فصل زمستان و روزهای بسیار سرد می تواند گرمای مضاعف و دلچسب به محیط خانه تان یا رختخواب شما اضافه کند.

پتو گوسفندی به صورت دو رو طراحی و دوخته شده و با بهترین طرح و متد روز آماده سازی و به دست مشتریان عزیز می رسد.

یکی از مزیت های خوب پتو گوسفندی قابلیت شستشو آسان و بدون رنگ دهی و خرابی است و به سرعت می توان آن را در خشک کن یا آفتاب خشک نمود.

پتو گوسفندی همانطور که می دانید به پتو ببعی نیز معروف بوده و مخاطبین ویژه ای از آن استقبال می کنند.

قیمت صادرات پتو گوسفندی

مشخصات پتو شادیلون

از بارز ترین مشخصات اصلی پتو شادیلون عبارتند از:

  • ابعاد این پتو بین 220*240 طراحی شده است
  • وزن آن حدود 4000 گرم
  • جنس آن از پشم گوسفندی اعلا بوده
  • نوع بسته بندی آن به شکل کارتنی و ساک دسته دار می باشد

هر کدام از مشخصات فوق از اصلی ترین و پایه ترین موارد برای پتو شادیلون می باشد و هر روز هم به طرح ها و مدل های آن اضافه می شود.

فروش پتو گوسفندی شادیلون

تلفن کارخانه پتو شادیلون

تلفن کارخانه پتو شادیلون را می توانید در سایت مجموعه بزرگ کالای خواب امید بدست بیاورید و هماهنگی لازم جهت خرید پتو شایلون مشهد را بواسطه کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی کالای خواب امید انجام دهید.

شعبه اصلی پتو کالا خواب شادیلون در مشهد واقع شده و بازرگانی کالای خواب امید مسئولیت این کار را برعهده دارد.

اگر محصولی از محصولات کالای خواب مدنظرتان هست که برای صادرات در نظر گرفتید ما می توانیم با بهترین آرشیو و کالکشن بهاره و تابستانه این محصولات را در اختیار شما بگذاریم.

تلفن هماهنگی جهت ثبت سفارش 09192725381 بوده و در وقت اداری تماس یا از طریق شبکه های اجتماعی می توانید سفارش خودتان را قطعی نمایید.

کارخانه پتو شادیلون در حال تولید نمونه های بهاره بوده و فرصت بسیار طلایی است که سریعتر هماهنگی لازم جهت خرید نمونه های جدید را بدهید.

صادرات پتو شادیلون

هرساله تقاضا برای صادرات پتو گوسفندی شادیلون افزایش پیدا کرده و هر روز که میگذرد تعداد مشتریان نیز بالاتر می رود این رویه بسیار خوشحال کننده بوده زیرا سودآوری بسیاری برای کشور ایجاد می نماید.

مجموعه بزرگ کالای خواب امید همیشه در حال فعالیت بوده تا تعاملات و معاملات بیشتری را با کشورهای همسایه و اروپایی یا حتی cas برقرار نماید.

رایزنی و تعامل بین کشورها در صنعت تولید و فروش کالای خواب کمک شایانی به ارزآوری می کند.

تولید انواع و اقسام طرح مدل از نمونه های کالای خواب بخصوص پتو گوسفندی شادیلون راهی ثروت ساز برای اشتغال جوانان این کشور محسوب می شود.

در نظر داشته باشید مجموعه بزرگ بازرگانی کالای خواب امید با داشتن کارشناسان مجرب همیشه می کوشد تا رضایت مندی شما عزیزان را فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *