جستجو کردن

قیمت پتو دونفره شادیلون مشهد

پتو شادیلون دونفره با بهترین قیمت در مشهد بصورت عمده و کلی عرضه و تولید می شود و در ابعاد 200*230 در دسترس مشتریان عزیز قرار می گیرد.

هم اکنون می توانید برای اطلاع از قیمت و استعلام موجودی این محصول جذاب با شماره تماس 09192725381 ارتباط بگیرید.

قیمت پتو دو نفره

فروش پتو دو نفره با قیمت استثنایی و عالی توسط شرکت بازرگانی امید عرضه و توزیع می شود، این نوع پتو بدلیل لطافت و نرمی خاصی که دارد متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند.

معمولا از این پتو دو نفره و یا تک نفره تولید و روانه بازار شده تا براساس نیاز هر فرد بتواند انتخاب و خرید نماید.

قیمت پتو دو نفره

معمولا پتو های دو نفره در مدل های برجسته و ساده یا ژله ای در بازار به چشم میخورد و افراد یا ارگان ها به تعداد بالا یا کم می توانند خرید کنند.

پتو دو نفره ژله ای

مدل های متنوعی از پتو امروزه در حال تولید است و چون پتو جزء یکی از اقلام ضروری زندگی امروزی است لازم تا برحسب نوع سلیقه افراد تولید شود.

یکی از پر مخاطب ترین نوع پتو، پتو ژله ای دو نفره است زیرا این مدل بدلیل نرمی و لطافت بیش از حدی که دارد می تواند آرامش زیادی را به ارمغان بیاورد.

پتو دو نفره ژله ای

پتو دو نفره ژله ای از نظر قیمت و کیفیت بسیار به صرفه بوده و با توجه به نوع جنس و موادی که در آن بکار رفته می تواند با نمونه های خارجی رقابت زیادی داشته باشد.

از این رو برای خانواده های ایرانی گزینه عالی محسوب شده و با قیمتی مناسب عرضه می شود.

پتو دو نفره گل برجسته

یکی دیگر از مدل ها و نمونه های پر فروش پتو، مدل پتو دو نفره گل برجسته می باشد، و با طرح و رنگ های متنوع در مجموعه بزرگ کالا خواب امید بفروش می رسد.

از این رو عزیزانی که تمایل به خرید این کالای جذاب را داشته باشند می توانند هم اکنون با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی از مجموعه ما خرید نمایند.

پتو دو نفره گل برجسته

محصول پتو گل برجسته در دو نوع یک لایه و دو لایه عرضه و فروخته می شود که یک نفره و دو نفره آن بر اساس سایز کوچک و بزرگ می باشد.

جهت خرید آنلاین می توانید با قسمت تماس با ما سایت کالا خواب امید ارتباط گرفته و خریدی آسان و مطمئنی را تجربه نمایید و در کمترین زمان ممکن این محصول زیبا بدست شما می رسد.

قطعا مجموعه بزرگ کالای خواب امید در تلاش است تا بتواند بهترین شرایط خرید را برای رفاه حال شما مشتریان عزیز فراهم نماید تا تجربه ای عالی را احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *