جستجو کردن

خرید و قیمت پتو قلبی مسافرتی + فروش 50 تایی

قیمت پتو قلبی در هنگام خرید آن هم به صورت عمده متفاوت بوده و از حدود 350 تا 460 تومان هم در تعداد بالای 40 الی 50 تایی در بسته بندی غیر کارتن و عدلی به فروش می رسد.

پتو قلبی به دلیل حجم و وزن سبکی که دارد بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این مدل پتوی زیبا را خریداری نمایند.

قیمت پتو قلبی 50 تایی

قیمت پتو قلبی 50تایی چیزی در حدود 350 تا 460 هزار تومان بوده و به نسبت سفارش اگر تعداد بالا باشد می تواند کم و زیاد شود.

فروش پتو مسافرتی عمده با قیمت 50 تایی فقط از مجموعه ما به بهترین کیفیت انجام می شود.

قیمت پتو قلبی

خرید پتو قلبی مسافرتی

خرید پتو قلبی مسافرتی خیلی سخت و پیچیده نیست و با یک سرچ ساده می توانید از سایت خرید و فروش پتوی کالاخواب امید انتخاب و خرید نمایید.

پتو قلبی مسافرتی معمولا هم به صورت وارداتی و هم تولید داخل صورت می گیرد.

خریدارانی که قصد خرید دارند بایتستی بدانند هر چقدر تعداد خرید آن ها بالاتر قیمت تمام شده و نهایی پتو نیز پایین تر محاسبه می شود.

پتو مسافرتی جزو یکی از خوش فروش ترین نوع پتو در بازار بوده و اکثریت مشتریان به دنبال چنین مدل و طرحی هستند.

خرید و قیمت پتو قلبی عمده

بازار فروش پتو قلبی عمده کجاست؟

بازار فروش پتو قلبی عمده در مکان های مختلفی بوده که این مدل پتو در شهر های مختلف توزیع و پخش می شود.

یکی از بهترین بازار فروش های پتو همین سایت آنلاین و اینترنتی پتو و کالاخواب امید است که به بهترین نوع و قیمت می توانید به هر تعداد که بخواهید خرید نمایید.

در سایت یا بازار خرید فروش پتو قلبی شرکت بازرگانی امید علاوه بر خرید این نوع پتو می توانید با نمونه محصولات بیشتری آشنا شده و در پک خریدتان قرار بدید.

همه افرادی که علاقه به خرید و فروش محصولات کالاخواب بخصوص پتو داشته باشند فرصت خیلی عالی بوده تا به توانند یک درآمد بالا را برای خودشان فراهم کنند.

قیمت پتو قلبی صادراتی

شرکت بازرگانی کالاخواب امید در راستای افزایش و گسترش هر چه بیشتر محصولات خود تلاش می کند تا حجم درخواست ها و حس رضایت مندی اکثریت مشتریان را بالاتر ببرد.

روی همین مورد نسبت به رقبای خودش در بازار اسم و رسم بیشتر و بهتری دارد و همه روزه می تواند حجم بار زیادی را برای مشتریان خود فراهم نماید.

کسانی که مایل به همکاری با مجموعه بزرگ کالاخواب امید دارند باید بدانند که مجموعه ما فقط به شکل نقدی کار می کند و از گرفتن چک معذوریت دارد.

چنان چه قصد خرید دارید می توانید از طریق شماره تماس کارشناسان ما ارتباط گرفته و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *