جستجو کردن

فروش عمده تشک مسافرتی باران + 2 کیلویی

فروش عمده تشک مسافرتی به صورت عمده از کالاخواب امید صورت گرفته و انواع تشک های مهمان و مسافرتی را در وزن های 2 کیلو و 2.5 تا 4 کیلو را می توانید در مجموعه ما خرید نمایید.

فروش عمده تشک مسافرتی باران

فروش عمده تشک مسافرتی باران در مجموعه امید در حجم های زیاد انجام می شود و مجموعه بزرگ کالاخواب امید توانایی تولید بالایی در این محصول داریم.

مرکز فروش تشک مسافرتی باران در وزن های مختلف با متریال روز از ویژگی های بارز و اصلی تولیدی ما به شمار می رود.

فروش عمده تشک مسافرتی

انواع الیاف به کار رفته در تشک

از بهترین انواع البافی که در تشک ها بکار می رود می توان به پنبه، ابریشم و پشم  اشاره کرد و تشک های تولیدی باران معمولا با الیاف لایکو، هالو با ضخامت های کم و زیاد تولید می شود.

معمولا تشک های مهمان یا مسافرتی در وزن های بین 2 الی 4کیلو تولید شده و براساس سفارش می توان آن ها را تغییر داد.

بعضی از تشک های تولید شده دارای ضخامت های کم یا نازک و ضخیم تر بوده و برای مسافرت و پیکنیک مدل مناسبی می باشد.

بسته بندی تشک ها در ساک های دسته دار کوچیک و بزرگ صورت می گیرد.

فروش عمده تشک مسافرتی صادراتی

صادرات تشک به عراق از مشهد

هر ساله تعداد زیادی از تشک های مهمان و مسافرتی از مجموعه بزرگ کالاخواب امید از مشهد به عراق صادرات می شود.

افزایش صادرات کالاخواب بویژه تشک سبب شده تا تاجران کشورهای دیگه توجه خاص تری به بازار ایران پیدا کنند.

معمولا به دلیل بالابودن سطح کیفیت و مقرون به صرفه بودن مواد به کار رفته در این نوع از تشک ها جاذبه زیادی را برای مشتریان عراقی و عرب زبان ایجاد نموده است.

از آن جا که مواد اولیه در ایران و نیروی کار ارزان تر بوده به نسبت سایر کشور ها ی اطراف ایران برای خارجی ها بازار تولید تشک های مختلف بسیار جذاب می باشد.

برای صادرات تشک هرگونه سوال یا ابهامی داشته باشید ما در اسرع وقت می توانیم مشکل و نیاز شما را برطرف کنیم و کافیه با مجموعه ما در ارتباط بمانید.

فروش عمده تشک مسافرتی تهران

مجموعه بزرگ کالاخواب امید ارائه دهنده و تولیدکننده انواع تشک اعم از تشک های مسافرتی و مهمان و تشک های خوشخواب می باشد و در طرح های مختلف قادر به تولید است.

هم چنین می توانید با انتخاب پارچه و ابعاد دلخواه خود ما این امکان را می دهیم تا مدل سفارشی برای شما تولید نماییم.

از این رو پارچه و الیاف لایکو یا هالو و یا نوع دیگر و تعداد سفارش را برعهده شما می گذاریم و براساس سفارش شما به هر اندازه و مدل که بخواهید تولید می کنیم.

علاوه بر تولید تشک های مسافرتی می توانیم ست های تشک و بالشت مسافرتی هم برای شما در مدل های یک نفره و دو نفره تولید کنیم.

فقط قبل از هر گونه سفارشی در نظر بگیرید که یک الی دو روز قبل آن تعداد و متریال سفارش خودتان را اعلام کنید.

برای اجرایی شدن و سرعت بخشیدن به آماده سازی سفارش خودتان می توانید مبلغی را به عنوان بیعانه بزارید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده و اجرایی شود.

در نظر داشته باشید که در طی این سال ها با همه احترام ما تنها مجموعه ای هستیم که توانسته ایم به صورت نقدی و دقیق فعالیت خود مان را ثابت نگه داریم.

لذا خوشحال می شویم برای برقراری دوستی و حس ارتباط تجاری بهتر با مجموعه بزرگ کالاخواب امید به شکل نقدی و بدون چک فعالیت کنید.

جهت ثبت سفارش خود و یا دوستانتان می توانید با شماره تماس های 09192725381 و یا 09194168276 ارتباط گرفته و توسط کارشناسان ما اطلاعات لازم را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *